+30 grader

Phu, efter ett mycket konstigt dygn sa ar vi har! Planet lamnade Arlanda 19.40 pa sondag kvall och var i Helsinki efter 1 h men enligt klockan 2 h, sedan for vi till Dubai och var dar kl 7.30 lokal tid men enl svensk tid 2.30! Antligen i Thailand - innan vi landade stod solen hogt pa himlen och svenska tiden var 11.30, men nar vi antligen var pa marken, ja, da var det morkt och klockan i Thailand var 18.00! Visst ar varlden konstig.... (Marker att jag saknar tecken har, ni far gissa)
Checkade in pa hotel Tana nar klockan var narmare 21 00, ett - som jag tror kan bli - trevligt hotell centralt i Patong. Massor med folk och man har fatt se bade det ena och det andra. (Undrar vad Rolf far se just nu, har lamnat honom pa en bar intill....)
I alla fall at vi en god middag och ar nu pa vag till hotellet for att sova en stund. Vi ar namligen trotta efter denna natt och kl 10.00 i morgon formiddag skall Detur ha info pa hotellet.
Nu vet ni att vi har kommit valbehallna till Thailand - och jag ber er - inga onodiga samtal - de kostar 27 kr per minut har var guide talat om!!!! Och ni vet hur snal jag ar!
I morgon vantar badet ocksa - enligt utsago ca 30+ dar ocksa! Ha det sa skont i snalblasten!
Kramar!

Kommentarer

Anonym sa…
Tittut!! Hoppas att ni har det bra och att ni sovit gott...här är det bara fint iaf. Väntar snö i slutet på veckan så ni kan vara glada att ni är där ni är...

Vi fick huset!! Känns kanonbra, var till mäklaren och pratade i em och som det ser ut så får vi vänta med flytt ända till 1 MARS!!!! Hur ska jag kunna stå ut så länge - ni vet ju hur jag är!!!

I övrigt gick besöket hos "du vet var" bra ...har inget mer än tidigare att berätta, kanske mer efter den 22:a..återkommer med det!! ;)

Ha det bara bra!! Och jag ska verkligen försöka att inte ringa, men du vet ju hur jag är med det..

Kram Anna och P-O
Anonym sa…
Grattis till huset!!!
Nu är det bara att behärska sig!*S* Tänk på att ni slipper skotta snö ytterligare en vinter!! Ni flyttar ju in när det smälter undan...
Här snöar det av och till.... men just inget kaos.
Gunilla

Ja, just ja, Inger..*S* Ni verkar ha det bra!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!