+30 idag igen!

I vattnet! Vi har badat vid stranden idag, men holl oss i skuggan hela tiden. Det ar alltsa jattevarmt, svetten formligen rinner i floder och vi dricker for litet. Jag ar jattetrott och det beror nog pa vatskebrist. Men har atit lite salt och forsoker komma ihag att dricka.
Lunchen idag bestod av en underbar kycklingsallad i en ananasboat - jattelacker!
Sen blev det en liten powernap pa ca 3 timmar pa eftermiddagen och nu har vi varit ute och kollat stan, maten och det ljuva livet.
Middagen at vi pa Rundetorn, en dansk restaurang men vi valde thaimeny. Kan bara saga att det ar skitgott!
Nu vantar Rolf pa trappan, klockan har passerat midnatt och vi ska forsoka sova lite innan det ar dags igen.
Har inne ar det AC sa det ar behagligt att vara har, aterkommer nog snart igen!
Kramar

Kommentarer

Gunilla sa…
Tjena syster..*L*
har du kollat in vädret här hemma? Snö på g.. -2 just nu.. SÅ NJUT MEDAN NI KAN!
Hur länge blir ni där nere? B-M sa nåt om 3 veckor? Är det möjligt?
*avis*

min blog heter http://nyanser.blogspot.com
Jag sa…
Ja, da svettas inte ni i alla fall! Men det gor jag/vi.
I floder, oavbrutet. Jag har borjat ata salt i handen, fa se om det hjalper.
3 veckor ar det inte! Vi kommer hem den 30 nov, troligen...

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!