Nedräkningen har börjat....

och är väl snart klar!
.... nu snart har jag jobbat färdigt och kan börja se fram emot semestern. Vi har förberett lite grann genom att ta spruta mot gulsot, Epaxal, och druckit Dukobal mot kolera och turistdiarré - säkert nåt bra för Rolf med tanke på förra gången.
Det är lite synd att man inte, så att säga 'reser hemma' innan, för 14 dagar är lite kort tid. Men nu har jag bara två dagar kvar att jobba, sedan ska jag packa. För det hinner jag väl på fredag? På lördag morgon åker vi till Stockholm för att fortsätta från Arlanda på söndag kväll. Man ska inte ha så mycket med sig, tandborste, shorts och medicin räcker väl, eller hur?
Det känns riktigt skönt när jag tänker på ledigheten som väntar och som vanligt så blir väl mitt/vårt kortskrivande ganska klent. Därför tänkte jag att ni kunde få följa med via nätet - om jag nu hittar nåt Internetcafé förstås.
Men ännu är det inte riktigt dags.

Kommentarer

Anonym sa…
*suckar* Det är sol och frost här....

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!