Onsdag

Efter en mycket sen frukost, sa beslutade vi oss for bad! Jo, det gick som jag befarat, vi hamnade i hotellets pool - inte illa alls, vattnet var behagligt och stolarna bekvama. Dar tillbringade vi halva dan och tog en promenad for lunch pa 'stan' varefter vi fortsatte att motionera runt pa litegrann.
Forsokte hitta vagen till Sylvia's Happy House men det verkar helt ombyggt. I den har varmen orkar man inte ga sa langt, men jag tror att forsaljarna efter gatan har borjat kanna igen oss, det ar val for att jag bara ruskar pa huvudet hela tiden. Har i alla fall kopt en Aftonbladet fran igar och tre par strumpor, har namligen fatt lite skavsar. Tank att tidningen var dyrare an sockorna! 160 bath mot 100.
Da vi ska forsoka komma upp i tid i morgon for resa till Kata Noi och bad dar, sa maste vi lagga oss i tid. Darfor tidig middag - thaifood igen - och en pase frukt med hem.
Forresten - overraskning! Jag har skrivit vykort och kopt frimarken sa nu ska ni fa sana oxa! Det ar ju inte varje gang jag lyckas skicka, och definitivt inte i ratt postlada.
Annars ar allt val med oss och jag hoppas att ni har det bra oxa.
Kram!

Kommentarer

Gunilla sa…
HA! Saltätning? Det säger du bara för att få dricka mer!*S* Men du har rätt- jag har också svårt med saltbalansen i värme.. så öl, salt och jordnötter.. och vattenmelon, ananas..*mumma!!*--
Hoppas ni har det riktigt VANSINNIGT skönt..
jag väntar på snöovädret.. de visade rena snötromberna på tv idag.. på väderkartan alltså.. och efter att ha sett "The day after tomorrow" är trombmoln på en karta inte direkt positiv..
Krama Rolf från mig.. antar han ler belåtet av all kvinnlig uppmärksamhet han får?*S*
Anonym sa…
Mycket mycket snö har det kommit här inatt...blötsnö men MYCKET!! Skulle kanske föredra en solstol i värmen...men har inte så mycket att välja på - får väl låta fantasin skena istället...För övrigt är allt bara bra här med oss..."Huliganen" Emil kommer idag!! Hälsa pappa så mycket också ...o krama varann från mig!! Löv jo...

//Anna

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!