Sunny day

Promenadernas dag idag!
Rolf var lite glupsk haromdagen sa att en tand kraschade. Vi uppsokte lokal dentist har, varvid han blev overtackt (sag ingenting, alltsa) uppborrad och fylld, allt till det facila priset av 4500 bath. Detta orsakade forst en promenad till tandlakaren for tidsbokning, tillbaka till hotellet igen, och det blev dags for promenad igen och tillbaka och runt omkring, tror jag blev yr i skallen av allt gaende! Hann i alla fall med dopp i hotellpoolen, bade fm och em.
Testade fisk i dag - en riktig fuling i sotsur sas - men den smakade bra. Rolf langtade efter bruna bonor och flask sa han at flaskstrimlor med ris, urtrist tycker jag! Men desserten var god - en pannkaka med jordgubbsfyllning.
I morgon blir det utfard till Raya Island for snorkling. Hoppas att det blir sunny day da ocksa. Tidig sang for vi skall upp fore kl 7.00


Kommentarer

Anonym sa…
Hoppas ni får en kanondag! Se upp med gul flagg bara..
och håll röret ovanför vattenytan.. annars kan det bli lite väl mkt sakt soppa i magen!
Här är det -14 och gnistrande kallt. Vackert,, men vinter.
Och klockan är 16 nu.. och det börjar klart mörkna..
Jag vill också till sol och värme!!!!!

Gunilla som fryser, men ska iväg och premiärträna pump idag.. Håll tummarna att jag överlever!
Anonym sa…
Känns underbart! Har bokat mig för nästa söndag också. Får ta det lugnt så klart och tänka på vad jag INTE ska göra (ingen statisk träning och inte ta ut mig, ta det lugnt med rörelser ovanför huvudet och FÖR tungt med armarna..).. men jag mår toppen nu.
Dock var det som att försöka böja Eiffeltornet.. Ett Eiffeltorn inlidat i bildäck! Aaaaningen otymplig, om man säger så?...

Gunilla
Brittis sa…
Synd om Rolf för tanden. Ge honom en kram från mig.
Har varit i stugan hela helgen. 14 grader kallt och gnistrande sol. Haft det skönt. Men nog hade jag gärna bytt mot en snorklingstur i värmen och saltvattnet.
BM
Anonym sa…
Ja...ni verkar ha dramatik med på resan också... hoppas tanden känns bättre och att han slipper gå på återbesök - hälsa honom också så mycket!! Här är det bra, vart på kalas idag så man mår lite illa - jag är ju inte så hurtig som min moster så jag kör pump - jag åt bara hemmagjort dajmglass - MYCKET Gott!!

Sköt om Er...Puss o Kram ...Anna

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!