Äntligen

en dag utan regn. Inte nån värme, men ändå. Spelade 18 hål och blev inte blöt, men jag var rejält klädd. Det gick alldeles utmärkt ända till hål nr 15 då fick jag ont i min brutna rygg - och inga piller. Huva.
Men det är ett elände att göra såna motionsrundor, först 40 min på morgonen och sen 4 tim golf. Jag har inte en chans att äta allt som jag borde få i mig. Det fattas 835 kcal och min 'fettdepå' är fylld. ...en frukt kanske? mmmja... Borde ha proteindrink hemma för såna här tillfällen.

Nu ska jag ta moppen och åka på fotorunda, ska samtidigt besöka Bror och kolla in deras nya kök i verkligheten.

-----------------



Kommentarer

Gunilla sa…
Jag såg Stephford-wifes? Kanske jag smittats av nåt virus??

Sen, seriöst, vi behöver dig o Rolf före midsommar! Kom ner! Hjälp med toainredningen inne, färger etc.. och Rolfs hantverkskunnande
Vi tänker glasa in altanen och behöver lösa ett problem jag tror Roffe kan tips om. HUR bygger vi till ena sidan så vi får fast en fönstervägg? (Den vid trappan in? HJÄLP!!)
Jag sa…
Före midsommar!!!! iiihi....
Gunilla sa…
*S* ja.. eller senast veckan efter. Hantverkarn kommer då!
Brittis sa…
Nämen! Inte visste jag att du fått tummarna ur läge? Varför har du inget sagt? Nu ska jag läsa baklänges i din blogg. Det blir nog sent i natt. men välkommen i alla fall. Det var tack vare brorsans länk som jag såg att du finns (du vet väl, att man inte finns om man inte finns i cyberrymden?)
Brittis sa…
Har nu läst igenom dina inlägg. Upprepar min uppmaning om att det inte kan vara nyttigt att tvinga ut sig så där tidigt. Men det är nog bara avundsjukan som slår till.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!