Jaja, blanda själva ni!

Jag förstår att ni tycker det var lustigt! Kröp i säng kl 8 i går kväll!!! Första gången på 100 år tror jag, men det var inte så plågsamt att kliva upp i morse för dagens morgonrunda - haha, där fick ni! - ganska skönt faktiskt, som sagt, jag har aldrig ångrat att jag gått rundan ännu!

Fick besök av Ludvig på jobbet idag! Han kan säga mommo nu, och har en så söt pussmun då.

Spelade golf i kväll och fick pris! Nya salladsbestick så nu kanske jag kan pensionera de som vi fick i lysningspresent för ja, sisådär 100 år sen. Vädret var njutbart även om det blåste lite, men det kom i alla fall ingen snö.

Min kosthållning har väl havererat de här dagarna förstås och jag försöker ta nya tag, men det är knepigt när jag jobbar. Tiden vill inte riktigt räcka till.

Sov gott!

Kommentarer

Gunilla sa…
Kul att du vann och fick din killerinstinkt medhårsbehandlad!

Vad det gäller att din kosthållning havererat; Var inte perfektionist! Ta lite i taget. Allt är bättre än att ge upp helt.
*kram*
Brittis sa…
Promenader kan man ägna sig åt när man inte har annat för sig. (surt sa räven) I min kropp värker varenda muskel för att inte tala om ryggen!

Men ett varmt Grattis till priset. Du får väl demonstrera dem i praktisk användning vid något tillfälle.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!