phu och pust!

Det är underbart med den här värmen, jag njuter i fulla drag, ändå så pustar jag för här uppe vid datorn är det som en bastu! Måste nog tänka på att skaffa någon form av AC, man sover ju jättedåligt också. Den där bordsfläkten vi har gör inte så stor nytta. Men det kommer väl kallare tider, bara sex månader till Lucia! Brr, jag fryser direkt...
Måste sitta här en stund till och betala lite räkningar, inte roligt alls. Sen är det sillinläggning som gäller och jag skulle behöva en egen Flying Lady några dagar, en kvart om dan räcker inte!
Ska ju ha gäster på torsdag och - hjälp! det är ju snart!!!!
Måste jaga vidare........ vi hörs!


Kommentarer

Brittis sa…
Äntligen ett livstecken från dig!

Jodå, jag är själv noga medveten om vad som händer på torsdag - söndag. "Underbart men långt"
Gunilla sa…
nu blir jag nyfiken! Vad pysslar mina systrar med??
Bror sa…
AC? Jag tror Rusta har för 2800 kr. En riktig alltså....

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!