Grattis!!!

Ja då hittade även jag hit. O grattis Inger o Roffe till ett till barnbarn. Maja är ett gulligt namn. Hoppas att hon får komma hem snart. Ska bli kul att se henne IRL sen. Väntar fortfarande på att få träffa Elias IRL. Kanske nu i sommar? Här i Vansbro så är det bara bra. Jag har ju åkt på ryggskott, men det är bättre nu. O mina blåsor under fötterna är bra oxå, så nu kan dom dansa i Räåttvik när det är CCW. Ska dit då.

Gunilla, fråga mamma o pappa om ni inte kan sova där då? Eller i stugan som ni lånat förut. JAg o barnen kommer dit på fredag (om en vecka) och ska nog sova i scoutstugan. Alex vill så gärna leva lägerliv en natt *ler*

Kram på er alla

Kicki

Kommentarer

Anonym sa…
jodå. de har redan erbjudit sig. Grejen är att jag vill träffa FOLK.. inte glo på ekorrarna!*S*
Landet har jag nog av hemma ju.
Anonym sa…
*S* men det är KUL att glo på ekorrarna och de fällor som pappa försöker sej på. Vi har snart muterade monsterekorrar i stugan.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!