Hallåj

Hej alla semesterfirare och övriga...

Här är det i allafall en som sliter under sommaren, en hel vecka ska jag jobba nu....känns okej, men lite trist, är i stort sett helt själv på jobbet - dagarna kanske blir långa...om jag inte har fullt upp att göra vill säga.

Har som min kära mor skrivit varit i Hälsingeskogarna hos Hornbergstrollen...man lever väldigt enkelt och spelar poker med 10-öringar till sent på nätterna, förfriskar sig med gamla hederliga groggar och mår rätt prima! Har också förgyllt ladudörren med en "Gullan" - Älg Helges böna ni vet...så nu finns dom där på varsin dörr...
I söndags bar det dock iväg hemåt eftersom det var arbetsdag idag för min del, men eftersom vädret var kanon så valde vi en annan väg hem och passade på att stanna till för lunch och umgänge hos mormor och morfar i Rättvik...vi fick träffa barnens kusin Ludvig också vilket var uppskattat för alla... Morfar/Pappa bjöd på ett riktigt gott skratt då han skulle äntra en gummibåt som den viga matros han är (trodde sig vara) ....det gick väl sådär kan jag säga... ;)

Sköt om er - hoppas förresten att jag/vi träffar på er alla framöver, vore trevligt...

Kommentarer

Anonym sa…
Here are some links that I believe will be interested

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!