Livet är väl härligt?


Idag har vi varit till minsta lilla barnbarnet - lilla Elias. Han har egentligen inte fyllt ett år ännu, det är en vecka kvar innan han är 21 månader från start. OK det kommer snart ett till, men än så länge är han minst! En mycket bestämd ung man, och högljudd, vad jag kan minnas var hans mamma sån också, undrar om det ligger i generna eller beror på att man 'skämmer bort'. Men det blev ju folk av henne också (kram, älskling) så det går bra ändå! Han är iaf jättego.
Knatar runt väggarna eller skuttar fram på knä/rumpa som en liten säl, men det står inte på förrän han springer för fullt och kommer att bli en bra lekkompis till storebror Emil och ge sin mamma och pappa fullt sjå.
Hela familjen kommer hit i morgon och stannar några dagar, det ser jag/vi fram emot. Då ska Rolf och jag ge PeO en omgång i golf - kan man iaf drömma om.

Köpte ett litet runt bord och två fuskrottingstolar till vår blivande frukosthörna när vi var på Jysk idag. Skruvade ihop detsamma och glömde förstås att plutta i fyra små pluttar under bordsskivan. För att få i dom måste man skruva isär bordet igen, få se om det blir gjort nån gång. Det kanske funkar ändå.

Jag skulle ju sova tidigt i går kväll, men det blev inte så! 'Hon utan självkritik' vill ju så gärna komma i tryck så jag sände in några bilder till tävlingen 'Almanackan 2007'. Tyvärr så tror jag att kvalitén på dom är för dålig för att klara ev tryck. Jag måste nog alltid fota i högsta upplösningen, ifall att.... ;-)

Nu rinner svetten, säkert 30 grader häruppe ikväll, det blir nog dåligt med nattsömnen i natt också, men jag har köpt nya kuddar, hoppas att de är vattentäta med tanke på hur mycket jag svettas. Nåja, fläkten får gå för fullt hela natten, det är ganska skönt, och jag ska nog ta mina öronproppar så inte måsarna väcker mig kl 4

Suss gott!







Kommentarer

Gunilla sa…
Vad är det för tävling? Jag vill också tävla*S*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!