Lördag morgon

och Rolf sover ännu. Idag blev det ingen morgonrunda, vi ska åka till Sandviken - tidigt. Så jag ska väcka honom alldeles strax, vi måste ju ha frukost först innan vi åker.

Kollade Gunillas blog, såg att hon blev på snusen igår, så ock jag, men på rött och bara lite. Däremot smällde jag i mig TVÅ liter jordgubbar - de var ju så billiga :-( och goda!
så det dåliga samvetet frodas, både gubbfrosseri och no promenad, shit.

Rolf han spikade på dansbanan igår, den är snart färdig.

Ooops, nu är han vaken - hej då!



Kommentarer

Gunilla sa…
*storskrattar* Jag snackade med Rolf igår och VET att "dansbanan" är nåt helt annat! Får jag fråga vad ni tänkt er dansa för nåt där? Sängvals? Vattenpolkett?
Smyger du med den så finns det en anledning.. t ex överraskningseffekt?Så jag är snäll, avslöjar inget..

PS..orkar inte alltid logga in ju. Då funkar det bra med anonumous och ett
/G
Jag sa…
Nej, det är ingen hemlis, jag hade bara inte tid att förklara! Och ja, det blir nog vattenpolkett

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!