Nu har jag gjort det

Hållit lilla Maja för första gången - hon var så liten, två mjölkpaket och en trea grädde. Mycket mörkt hår och hennes arm var lika grov/tunn som min tumme! Att tänka sig att Elias var just bara ett mjölkpaket och en trea grädde...., men han har tagit igen det rejält nu.

Ja, de blev utskrivna idag, hon var riktigt duktig att äta i natt och de tog därför bort sonden i morse, sen var det klart! Hemfärd, och Marit och Anders var inte sena att packa bilen och åka hit. Kul kul - och Ludvig var jättelycklig att komma hit till alla sina leksaker.

Och mamma Marit - hon såg ut att må riktigt bra, tycker jag. Skönt

Kommentarer

Anonym sa…
Kommer de att vara kvar på fredag/lördag? Iså fall.. vill jag träffa dem.. underverken!*S*
Undrar bara när jag får se Elia?*S*
Anonym sa…
De är kvar - flera veckor tror jag! Så det kommer du att få tillfälle till. Och om du kommer redan på onsdag torsdag får du se Elias, han tillhör också underverken !
Anonym sa…
Är Anna uppe under CCW? Jag är ju i Rättvik då från tisdag till torsdag.
Anonym sa…
Jag har också sett lilla underverket nu. Så söt, så söt och Anders var synbart stolt.Och Marit såg ut att vara i god kondition också. Hoppas jag får se mer när jag kommer hem från Klint.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!