Dålig i matte

Jag har resfeber!
Jag har köpt ny kamera.. och är nöjd med den! se flickr..på de första fotoförsöken..
Idag får vi hem veden.. Får en prydlig hög mitt på gårdsplanen. Åtminstone sas det så! Vi får väl se!?
Väntar på hantverkaren som skulle komma före semestern., men han sa inte vilket ÅR! Vi har väntat i snart två år på fanskapet! Få se om han dyker upp i kväll. Han skall komma nån kväll denna veckan, sa han. Schysst! Vi drar till USA på lördag! Vore ju bra om nåt hände medan vi är borta?
Ska toppa håret idag- renovera ruinen före avresan..
Funderar på att koka lite äppelmos av all jäkla fallfrukt vi har på gården. Det svider i mig att behöva slänga goda fina äpplen... Men det är knappt att vi äter äppelmos.. Jäkla konflikt!?
Behöver packa.
Vill nån nåt, så ring i kväll och driv mig till vansinne?*S*

Kommentarer

Anonym sa…
Hur är din adress till Flickr? Har tydligen tappat bort den bland Favoritstädningen, som jag gör ibland.

Fö ha det så bra på resan. Hoppas ni får mycket kul.
Kram
Anonym sa…
klicka på länken på min sida så hamnar du där direkt..
Anonym sa…
Köp lite äkta tuggtobak åt mig!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!