Jag är ARG

Nu är jag ARG på min dator. Kan inte ladda upp bilder här. Fast jag gör allt rätt så kommer inte bliden upp. HJÄLP!!!!

Ja här går allt sin gilla gång. Alex har invigt den nya skolan och även gått första dan. Han verkar trivas och han har fått lite nya kompisar.

Sanna däremot är SVART i håret. Kom hem en dag o så var det färgat (nu vet jag hur mamma o pappa hade det *ler*)

Har varit till Rättvik och köpt en bokhylla på Eriks Hjälpen och en diskmasin hos Håkan o Marita. Kommer o hämtar det på lördag.

Dansen flyter på bra och det är ganska många som dansar i min grupp. 14 st var dom igår. Förresten, igår hade jag en stegräknare på mej under en timme när vi dansa. Lite drygt 7000 steg vart det. Ska bli kul att ha den på när jag dansar tre timmar (det gör jag på onsdagar).

Nu har jag just inget mer att skriva, men ha det bra

KRam Kicki o barnen

Kommentarer

Anonym sa…
Har du provat att göra bilden mindre? Vet att jag har gjort det när det krånglat och då har det fungerat...
Anonym sa…
du far skaffa dig Firefox - mozilla; de har strul med IE
Anonym sa…
Anna, jo då jag har provat det oxå... Gunilla, nej det vill jag inte *ler*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!