Liiite trött då kanske

Hej på er

JA nu var det ett tag sen jag skrev här. Har fullt upp hemma och med jobb. Har nu jobbat varje dag sen förra söndagen och ska fortsätta fram till fredagen. Då får jag ledigt *pust* då åker vi först till Blge på fredagen och sen åker jag och dansar i Karlstad. Det ska bli kul.

Ja om ni inte redan vet det, så ska jag och barnen flytta. Vi flyttar till Äppelbo i oktober. Börjar bloi lite trångt här hemma *ler*.

Nä nu ska jag slänga mej i duschen och sen framför tv:n

Ha det

Kommentarer

Anonym sa…
Till Äppelbo?! Det var sannerligen en överraskning men det blir säkert bra - själv har jag aldrig varit där, och detta ger mig kanske en möjlighet att se den delen av Dalarna oxå. Nångång!

Vet hur det är att jobba, jobba, jobba, det är underbart att få en ledig dag ibland - har just haft tre dagar i frihet men gissa, då regnade det floder...
Kram Moster
Anonym sa…
Jo det har varit lite jobbigt, men nu är det över. Nu får jag iaf lite ledigt på helgerna.

Ja ni är sååå välkomna till Äppelbo och den delen av Dalarna sen när jag flyttat.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!