En stor upptäckt

Hej på er

Jag har just uppäkt att tiden inte står stilla bara för att jag har mycket att göra!!!! Hur kan det komma sej??? Jag ska nu göra så att dygnet har 48 timmar istället. Hur ska jag annars hinna packa allt?? Det är ju bara 2 veckor kvar nu. Åker ju till S-holm och dansar på tosdag så då går ju flera dar bort ju. Nåja det ska nog fixa sej.

Här har vi sorg. Spirit (kaninen) har dött. Så igår var det begravning här hemma. Sanna (vi oxå) var förtvivlade. Han dog troligtvis av förstoppning. Men en ny kanin ska komma hem till oss i veckan. Det är en av Spirits ungar. Han blev ju pappa nu i somras.

Men nu har jag inte tid att skriva mer. Ska iväg o skaffa lite fler kartonger till flytten.

Ha det bäst o kramar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!