Godmorgon!

Idag är det ledig dag och jag sov ända till 07,45. Kändes väldigt skönt.
Igår em var det underbart väder och då åkte vi till skogen för mer lingon, Rolf ska nämligen äta 52! liter lingonsylt på ett år och då var det bara att åka ut och leta. Nåja leta behövde vi inte, vi tog samma ställe som sist och lyckades på en timme fylla kunten med bär, nog måste det vara 15 liter minst, så nu tror jag att han kommer att klara sig. Problemet är att rensa bären.......
Nu ligger dimman lågt och sikten är bara några meter, inget väder för foto alltså. Jag får väl ta min promenad utan kamera, det är ok, går mycket fortare då. Sen blir det kanske en FLYlady-operation med dammsugaren, men bara lite! Ser fram emot en stund vid min dator och lite OOB-försök i photoshop.
Börjar bli hungrig nu så det är väl dags att ta promenaden först

vi hörs

Kommentarer

Anonym sa…
Roffe rensar väl själv, hoppas jag.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!