Ibland hittar jag någon ny knapp...

att trycka på. Så ock i dag. Se resultatet nedan - en direktlänk till min Flickr, nu kan jag plåga också er med mina bilder, åtminstone några utvalda sådana. Brittis, jag lovar att inte lägga ut dig med surströmmingsklämma i hela 9:an hihi

Idag har vi spelat golf igen, fjärde dagen i rad för min del. Min kropp har ännu inte sagt nej till dessa övningar och spelet har inte blivit särskilt mycket sämre - kan väl inte bli det, är det säkert någon som säger nu, och förhoppningsvis har denne någon rätt!
Torsdag är fridag, fredag speldag, liksom lördagen som jag laddar särskilt till. Då ska jag nämligen spela greensome med PeO, det ska bli riktigt roligt.
- Vill du ha tidig starttid PeO? Åtta-halvnio nånting kan väl bli bra?

Rolf vilar just nu i hängmattan och jag ska nog gå ut med kameran en stund innan det är dags för prisutdelning och tvårättersmiddag på klubben. Det blir inte sent, för Rolf ska vara på klubben redan 06.15, han ska nämligen vara funktionär. Själv har jag som sagt ledig dag - härligt!

Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, ju tidigare vi går ut desto längre får vi ju sitta och njuta i restaurangen i väntan på prisutdelningen...o det är ju inte fy skam, så åtta- halvnio blir fint!Syns på fredag.. nu ska vi döda getingarna - OM vi kan...Anna med sin getingfobi tycker inte det är speciellt roligt när hon har uppåt 30 st inne när hon kommer hem....

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!