inte så snyggt........

blev det med en ny layout, detta på grund av för många contributors, men ska försöka fixa till det lite framöver. När jag får tid och lust
Idag är ledig dag, åtminstone när det är uppehållsväder. Ska kanske åka och jobba lite om det regnar sen. Har gått min morgonrunda och nu tar jag nya tag - har skaffat en ny kille, Ola Lauritzon, han ska hjälpa mig till idealvikt. Vill gå ner ialla fall tio kg - OMGÅENDE! Är less på att banta och banta, nu ska jag äta och äta (rätt). Ser ut som om jag ska porta en del fetter (animaliska) i och för sig har jag inte ätit så stora mängder tidigare heller, det är väl det som är felet kanske. Kolhydrater har jag ju ätit minimalt av redan, så det blir väl ingen större förändring. Jo om ett par dagar, då ska jag börja med lite mer, 20-40 g per dag. Vi får väl se hur det går, jag är väl ingen större optimist, men killen är ju snygg att titta på iaf, även om det bara är på bild.

Nu ska jag ta en tur med kameran få se om det dyker upp några fina motiv så jag inte behöver sitta och leka i PS hela tiden. Ett problem är att jag får så många bilder i datorn, ligger säkert 10000 där nu + att jag har en hel del på CD. Fattar inte hur jag ska kunna sortera dem och få till några album och DVD för tv-visning. Det blir väl när dygnet har 48 timmar och jag inte behöver sova eller arbeta.

Nu väntar som sagt skogen! Ha det gott

Kommentarer

Anonym sa…
Jodå, han GI-Ola är läcker att vila ögonen på. Smaklig måltid.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!