Ja nu var det ett tag sen igen som jag skrev. Dagarna liksom bara RINNER iväg.

Eftersom detta är bekvämlighetshörnan så har jag istortsett kopierat det jag skrev i MIN blogg och klistrat in här. Bekvämt va? *fniss*

Jo nog tror jag att Landstinget kan dela ut lite fler timmar (se mammas inlägg i min blogg). Temporärt iaf.
Ja nu håller dom på och renoverar i lägenheten iaf. Var dit o titta i tisdags???... Hmmm... nån dag var det iaf... kommer inte ihåg vilken. Det var ju så att det stod en garderob i mitt sovrum, men den stod fel. Till min fasa upptäckte jag att den var fastskruvad i väggen och det fanns ingen matta under. Ner till Vansbrohem och sa att den fick dom flytta på. Där ville jag inte ha den. Jag talade oxå om att jag inte gillar att folk talar om för mej hur jag ska möblera. Nåja, dom skulle fixa det sa dom. När jag var dit då nu i veckan så hade dom flyttat på den MEN satt fast den i väggen igen OCH vänt den fel. Ringde o tala om att jag vill ha den MITT PÅ GOLVET när målarn ska tapetsera. Nej det gick inte sa han. Den måsta vara fastskruvad i väggen. Det var lag på det sa han (nån som vet om det är så?) O då sa jag_ Kalla mej gärna besvärlig men jag vill ha tapet på HELA väggen punk slut. Flytta garderoben så kan jag skruva fast den sen. Han muttrade lite men okey då. JAg får som jag vill. Så nu ska jag ta o fylla bilen och åka dit o kolla. ALLA SOM VILL FÅR GÄRNA KOMMA PÅ MÅNDAG OCH HJÄLPA !!!!

HA det och kramar i massor från kicki och barnen

Kommentarer

Anonym sa…
Det är klart nu att vi kan komma på söndag. Hoppas du kan komma in då. Det ordnar sig nog. Möjligen kan jag komma på måndag men inte pappa.
Anonym sa…
JA nu är jag ju inne. JAg o Sanna ska ju köra möbler i morgon. Ni är SÅÅÅÅ välkomna på söndag. Även måndag. Kanske kan du sova över då. Vi får se jur mycket sängplats det finns. Kram

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!