natt

Tänk att jag har så svårt att komma i säng. Nu sitter jag här framför datorn igen, har hållit på och kucklat med en bild, det tar hur lång tid som helst och det är jätteroligt.
Tack och lov är jag relativt ledig i morgon, måste ner och fixa en grej bara. Sen måste jag fylla på kylskåpet, det är TOMT!
Nu har jag beställt Ola Lauritzsons bok, få se om det hjälper. Tycker inte att jag äter så oförståndigt men det hjälper ju inte. Så har jag sett andra som kör med just 'OL-metoden' (det är väl vanlig GI förstås) och jag har fått för mig att han peppar lite i sin bok också. Vi får väl se!
Den hinner nog inte komma före helgen och det är kanske tur, då ska jag äta tårta! Ludvig fyller ju 2 år snart och det blir kalas för honom då. Anna och Peo kommer oxå hem med båda pojkarna. Det blir roligt. Sen ska jag klämma på Maja lite, det har jag inte gjort så mycket ännu. Kanske får jag tillfälle att inviga min bordsgrill (förstapris i golftävling under rättviksveckan!!) också. (Ni märkte väl att jag mallade mig lite?) I alla fall är jag ledig resten av veckan, skönt! Men jag ska spela surströmmingsgolf på fredag tror jag, vi får se......
Nu ska jag försöka sova några timmar. Ha det gott!

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis till grillen. Vi får väl prova den någon gång?!

Nu kommer jag inte ihåg mer vad du skrev och som jag borde kommentera men det är väl bra alltihop, antar jag.
Natti, natti
Anonym sa…
Surströmmingsgolf? Huvva! Slipper den duktigaste äta skiten?
Jag skulle gå banan med idel HIO

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!