Uppe ur träsket....

nåja, nåt träsk har jag väl inte varit i direkt, men det är mycket nu
Känner mig ganska däckad faktiskt. Månntro om det beror på kosten? Har iaf ätit vitkålssallad idag med köttfärsbiffar.
Den här veckan har annars varit i fiskens tecken, i söndags åt vi på bowlinghallen - jättegod lax och hallonpaj till efterrätt (mmm, kolhydratbomb, det var potatismos till laxen oxå). Måndag var vi till Molnbyggen och åt surströmming, gott men jag rapade hela dan efter.
Här ser ni en som stoppade i sig!
Hon sullade lite men som en kompis till mig sa, när man fyllt sextio så får man spilla på sig så mycket man vill!
Christer åt lite mer
civiliserat, oj då - avslöjade! Hade med två små snapsar oxå.

Rolf åt nästan bara matjessill, lite surströmmingsrom bara, det gillade han. Sen smaskade vi i oss kräftor också, jättegott.

Igår kväll var vi på partaj och fick glödstekt sill, gott det också men törsten blev svår. Tog morgonpromenaden kl 24 i natt. Det var skönt att gå efter allt det ätandet.

På söndag börjar Rättviksveckan och då ska vi spela, åtminstone den dan. Sen får vi väl se, jag är i alla fall ledig.

Visst är det härligt väder för att vara 1 september, Rolf ligger just nu ute på bryggan och solar/sover. Det ser skönt ut, tror att jag sticker dit också!

Vi hörs

Kommentarer

Anonym sa…
Ångrar nästan att jag mailade några snälla bilder av er till dig.

När får jag en ny invitation att vara med i Bekvämlighetshörnan? Jag lyckades ju dribbla bort länken. Det är ju inte så kul att bara kunna skriva kommentarer *ler*
Anonym sa…
Vi har hogsommarvader.. och pool! Gissa vad vi gor pa lediga studer?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!