Var är ni??

Vart har ni tagit vägen allihopa?
Christina, tösen? Håller du på och staplar kartonger? Är du inte klar snart?
Gunilla? Du har inte visat något livstecken sedan i söndags? Sjuk?
Inger? Men du fotograferar väl bara. Ser allt genom fotolinsen?
Lillebror? Har du alldeles somnat in? Du skulle ju rapportera om hur det går med husrenoveringen del II. Men å andra sidan - jag var ju barnvakt där i går så jag vet en del i alla fall.
Anna? Hur har du det? Mycket att göra förståss.

Själv har jag haft en slappardag i stugan. Fikat hos grannen.

Kommentarer

Anonym sa…
hej hej! Här är jag! Har spelat golf i Leksand idag. Fick 3! priser, 2 dl vin (birdiepris), 10 kr (närmast flagg) och 80 kr (segerpremie). så jag har roat mig grundligt. Hur går det i lägenheten?
Anonym sa…
Tysks Måleri jobbar för fullt. Rörmokar´n kommer på måndag så det bör vara klart att ta emot toagäster på tisdag/onsdag, alltså om en vecka.

Varmt grattis till priserna. Hoppas vinet var gott.
Anonym sa…
Jag skriver för fullt i min blogg..
Anonym sa…
JA och jag staplar kartonger, dansar och jobbar. Men snart så är det klart hoppas jag.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!