Beslutsångest..

Är det bra när jag länkar här till min blogg de gånger jag har lyckats plita ner något där eller ska jag göra som kusin och skriva samma sak på båda ställena - vill ju gärna behaga alla...*S* Men gör jag verkligen det?

Idag ska det skruvas vardagsrumsmöbler om jag får bestämma, synd bara att dom kom några veckor för tidigt - men det är ju ovanligt att det är åt det hållet. Kruxet är att vi inte hunnit få iväg de gamla möblerna, skulle ju annonseras ut o säljas innan var det tänkt. Nu får vi pula ner allt i källaren - men där är det redan överfullt av saker som vi ska gå igenom och förhoppningsvis slänga bort...*suck* vart får man allt ifrån! Fast å andra sidan vet jag egentligen det, för jag bor ju med en kabelhamster... han samlar förresten på det mesta som kan vara bra att ha...jag har tyvärr ännu inte lyckats få honom på andra tankar, men jag arbetar hårt på det!

Förresten har jag idag skrivit nåt helt annat i min privata blogg...

Kommentarer

Anonym sa…
har jag kollat, minsann!
Jag läser lite överallt när jag får tid, men du vet, du har en mycket upptagen mamma! Rom väntar...

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!