FLY-lady was here

för en kort stund. Hann i alla fall plocka av diskbänken, tvätta fläkten (usch, flera års damm, satt så jag fick använda degskrapan, Rolf blåste av fläktvingarna med tryckluft) hänga lite tvätt och dammsuga, sen försvann hon bara?! Flög iväg fort som attan.
Men fläkten blev i alla fall rengjord.
Tallinn-resan i helgen var förödande, gick upp allt som jag gått ner, förmodligen mycket vätska (ja, vinet var ju både billigt och gott) för jag tycker nog att jag ätit ganska klokt. Men som vanligt för lite fett. Ën trevlig resa var det iaf. Lite gungigt på vägen hem, men inget som jag led av.
Vi gjorde en guidad tur runt i stan - intressant - och sen vandrade vi runt i gamla stadsdelen, jag gillar ju gamla hus så där hade jag kunnat gå länge. Fredagkvällen tillbringade vi i TV-tornet där vi åt middag och hade utsikt över hela stan, synd att det var mörkt bara.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!