Några små aktualiteter

* StoraSyster1. Har du fått pengarna? Räckte det? Jag måste säga att den där hårlotionen du lade med - den röda Daily hair-nånting- är kanonbra! TACK! Den används efter varje tvätt nu.

*StoraSyster2. Hur går det med GI? Jag är nyfiken,,. Berätta!

*LilleBror Hur går husrenoveringen? Vi väntar fortfarande på vårt fanskap till hantverkare! ista budet var två veckor sen- då skulle han komma på fredagen för att få inköpen bekräftade.. Det var förra fredagen, det. Ingen hantverkare i sikte. FÅR jag köra över fanskapet??? *suck* Hoppas du har bättre och pålitligare yrkesfolk?

Kommentarer

Anonym sa…
Hick - det är alldeles bra - tror jag. (Kolla lillebrors blogg) Återkommer när jag druckit vatten till maten.
Anonym sa…
Hmm, undrar vad jag menade med tidigare inlägget?

Hmm, hmm, ganska intetsägande inlägg, det här. Bör jag ta bort det månntro? Asch!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!