Man ska väl aldrig förskräckas...

Jag hittade nåt hiskeligt idag! Kolla länken http://raur.se/suspension.htm och titta på bilderna. Jag är nog gammalmodig men jag tycker det ser ...bläää ut, däremot fick jag lära mig att folk med dreads inte har sitt eget hår ihopfiltat utan det är ull'rumpor' som de sätter fast i sitt eget hår. Kul ide och för tjejen är det ju en inkomstkälla verkligen!

Igår var det årsmöte på rodden. Det gick av stapeln på Rättviks Bowling med först årsmöte och sedan bowling, därefter tvårätters middag. Mycket trevligt och gott, inte så GIvänligt förstås men jag är inne i en fuskarperiod nu. Ska skärpa mig snart............

Idag är det fars dag och jag gav Rolf sällskap på en promenadrunda. Det var halt och man får gå och spänna sig hela tiden, inte alls skönt. Kameran låg tryggt i fickan hela vägen för vädret var grått och ruggigt - inget fotoväder alltså. Tittade in hos Håkan och kan rapportera att det var lite kaotiskt där, H slipade trappan, ombyggnad av gamla köket och hallen, byggmaterial lite överallt och M med alla barn var till badhuset men det kommer att bli jättebra om bara några veckor. Det ska bli skönt för dem. H skulle lägga alla andra projekt på is ett helt år, få se hur det avlöper.
Nu ser jag att det börjar klarna upp, kanske fotodags lite senare, vi får se. Annars ska jag gå upp och pilla med mina bilder lite.

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som ni haft en trevlig dag. Det har vi också haft (kolla min blogg)

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!