Poker

Jag har förlorat igen - hela 11,50! Tror att jag överlever iaf och klockan är inte mer än ett så jag kommer nog att sova gott oxå.
Mina italien-kompisar var här och vi åt GI-inspirerat - Halloumisallad och pannacotta. Gott var det verkligen och mätta blev vi alla, även Rolf (tror jag). Så blev det poker några timmar och sen Hollywood. Det är så skönt att spela Hollywood för ingen förlorar egentligen - iaf inga pengar (säger snålisen i mig). Det är bara roande.
Nåväl, nu har de gått hem och jag ska go to bed - är nämligen jättetrött.

Godnatt med er allihopa!

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som om ni haft kul. Grattis.
Tag vara på allt vad livet ger ..., heter det ju. Det kommer för mig nu när jag just håller på att tillfriskna efter ett riktigt hopkok av elaka mikroorganismer i lungorna.
Anonym sa…
tror nog familjeförmögenheten överlever den brakförlusten!


*vinkar åt mycosister*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!