Ahhh vi finns äntligen

i rymden. Som ni vet så dansar jag ju linedance. Är även kassör. Efter mycket om och men så har jag även fått ta på mej att göra en hemsida åt föreningen. De tjejer som skulle göra det har inte kunnat med programmet och den ena har dragit till Sälen ett tag.

Vi köpte ju ett hemsideprogram (intellyweb) och webhotel (surftown) i September förra året. IDAG fick vi upp sidan. Jag, Carolina och Johanna satt här hemma igår och gjorde klart hemsidan. Sen skulle den laddas upp och det var här problemen började. Precis som för de andra tjejerna. Först fick vi error. Sen efter lite fipplande med inställningar så fick vi upp sidan MEN då blidde det" sidan kan inte visas".. Hmmm vad var fel nu då???Kontaktade support (via mail) (det har vi gjort förut oxå) inte nått vettigt svar alls.

Idag så fortsatte jag att försöka kontakta supporten. Det går inte att ringa om man inte är företagskund och betalar mycket mer (det är väl för i H******e vi puckon som behöver telefonsupport. Inte ett stort företag som har IT anställda) utan det skulle ske via mail. Skickade först ett ganska snällt mail och talade om problemet. Talade även om hur länge vi väntat på att få hjälp av nån som kunde. Fick (för mej) gallimattias tillbaka. Då gick jag in på salechat. Talade om mitt problem och fick till svar: vänd dej till supporten. Jag talade om att där kunde dom inte hjälpa mej på ett sätt så jag förstod hur jag skulle göra. Då bara stängde han ner chatten.

Nåja efter mycket om och men så ringde jag till det dataföretag i Boden som jag köpt hemsideprogrammet av och HAN kunde hjälpa mej. Det var bara en / för mycket på ett ställe i uppladningsstället (heter det så?) och när jag tog bort det så funkade det!!!!

Gå gärna in o kolla på vår sida www.s-o-l.se maila kommentarer om sidan. Mycket ska ju justeras nu när vi RIKTIGT ser hur den ser ut.Nu ska jag snart iväg o dansa.
Ha det bra
Kramar Kicki

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!