Fredag

Ledig dag idag! Skönt!
Startade dan med att byta lakan, god frukost på ägg, grädde, smör och fet ost! jisses, läste min gamla doktor Thomas detta då dånade han. Allt var ju förbjudet i hans ögon. Men inte sjutton hjälper det på min vikt i alla fall, varken det ena eller det andra. Så ICA-devisen ign; Ät, drick och var glad!
Ska till frissan, din gamla klasskompis Anna, Mia, kl 12 för klippning och lite färg. Har vintergatan i skallen. Ser inte bra ut alls. Men min ordinarie frissa Stina, har brutit foten och är borta en hel månad till och så länge kan jag ju inte gå oklippt. Då blir det ju dessutom inte bara vintergata, det blir en sexfilig motorväg!
Har fått hem guben nu och det är trevligt, åtminstone tills han börjar kräva mat och uppassning! Då skickar jag tillbaka honom, hihi!!
Nästa vecka ska jag åka på turné! Barn, akta er!!
Nu väntar duschen, byebye!

Kommentarer

Anonym sa…
Deet låter som du har mycket att ta itu med. Själv har jag strul med Internet. Webbsidan kan inte visas sägs det för vartannan sida jag vill besöka. Gissa en som får tuppjuck?
Jag har fått för mig att nån anna surfar på våran router och har jävligt kul med inställningarna. Men få se i morgon om datorn fungerar bra då- iså fall kan ev krångel på kvällen bekräfta mina misstankar.
Usch, jävla apparatur!!!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!