Längesedan...

Nu var det längesedan jag skrev i bloggen. Har haft fullt upp med bokslut och budget, men nu ska det bli bättre.
Har bytt till nya bloggen få se hur det blir. Kanske ny layout om jag får inspiration.
Nu har jag kört igång med LCHF igen, resultatet lät inte vänta på sig! Upp 6 hg!!!! Fastän jag åt bara 1100 kcal igår. Livet är hårt.
Igår föll jag! Hårt det också. Trodde att jag bröt bägge knäna, men så illa var det inte, men jag känner mig svullen i knävecket fast det nog mera var menisken som knäppte till. Kan ialla fall inte spela curling ikväll som meningen var. Utan jag ligger hemma på schäslongen och äter praliner, nåja, inte praliner men kanske en bit 86%-ig choklad, gott det också!
Avsikten var för en stund sedan att jag skulle gå på 'utatathursdaywalk30' men det snöar ju! Och jag har ingen duschmössa (tips från en fotobok som jag köpt) som skydd för kameran.
Då blir det Photoshop istället.

Ha det bra

Kommentarer

Anonym sa…
Oh! Trevligt att få höra ifrån dig här också, du har som sagt vart rätt tyst på den fronten... Vi kan förresten fortfarande inte ringa ut, måste iväg och köpa nya telefoner - om det nu är det som är felet... Kram
Anonym sa…
Stackars dig som föll så illa. Hoppas du gosade dig ordentligt i soffan som kompensation.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!