Nu vet jag

hur du har det Gunilla - samma skit här också! Bråttom bråttom. men jag tror att jag åt en tugga av en dålig korv igår, varvid det mer än hastade på muggen i morse. Det är sådär nu också, men något bättre i alla fall.
Nu ska jag titta på Shark kl 21 och sen ska jag försöka få till en tidig kväll.
Jag är förtvivlad! Jag har inte en enda bild att lägga ut på någon fotosida - det är katastrof för en som har närmare 15000 bilder i burken! Då vet ni vilken dålig fotograf jag är.
Nu skiter :o) jag i det här, TVn väntar.

Kommentarer

Anonym sa…
jag är rätt ok i magen nu,, Tror det är fetthalt som spökar. Men .. det vsar sig.
Jag har inga problem nu när jag ligger runt 70% fett, 80 däremot vaar nog för mkt.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!