Virginia Wolf

Har nu sett filmen om Virginia Wolf. Tog en bra stund innan jag fick ihop det, men så småningom så fick jag till kopplingarna. Den var inte lika bra som Ninas resa som vi såg på lördagkvällen.
Tur att vi bor så ensligt! Hela eftermiddagen så har jag fotat en tulpan uppochner i en vattenkanna, grodan och grodan och tulpanen. Allt har skett på köksbordet i tvättpåsen. Kul och klockan går fort då. Men jag måste ju ta lite nya bilder så jag har nåt på alla fotosidor på nätet. Det blir en mani det där.

nu ska jag sova

Kommentarer

Anonym sa…
Jaha, samma här. Var är tvättpåsen?
Anonym sa…
Gillar tvättpåsen märker jag - och man slipper ju en massa störande saker omkring - hörde ett nytt tips, att lägga färgat papper i botten och upp så fick man lite effekter...

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!