Hallo på er

Där ute i kylan. Ja nu var det bra länge sen som jag skrev här. Jag läser flitigt, men som sagt, skriver inte så mycket själv. Här går väl allt sin gilla gång. Är fortfarande hemma för inflammation i axeln. Det vill INTE ge sej. Undrar om det kan bero på att jag har varit (och är fortfarande) hostig och förkyld. Nåja. Det ska väl snart bli bättre hoppas jag.

Det har väl inte hänt så mycket sen sist. Mer än att jag har sladdat av vägen för 2 veckor sen (se min egen blogg).

Sanna har skaffat sej en pojkvän (fyyy hemska tanke vad stor hon blir) så idag på Alla Hjärtansdag, är jag tvungen att ta med mej Alex på dansen för hon ska bjuda honom på middag???!!!! Tacos skulle det bli. Okey sa jag, på ett villkor, det ska finnas mat kvar till oss när vi kommer hem.

Nu ska jag snart iväg o sola och handla.

Kram på er på Alla Hjärtansdag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!