Stjäl tid

sitter här på jobbet och väntar på att faktureringen ska överföras till ekonomiprogrammet - låter krångligt eller hur? Nja, men segt!
Har kollat in mina barns bloggar och imponeras av deras flit och iver. Själv har jag kommit till det stadiet att om jag händelsevis skulle känna lite arbetslust så sätter jag mig ner och väntar tills det går över! För det gör det, inom kort. Är det åldern månntro? Tur att vårt hus är relativt nybyggt men men det är ändå dags med både tillbyggnad och omtapetsering, hur nu det kunde bli så. (Jag vet, det är gubens arbetslust, han sätter sig aldrig ner och väntar tills det går över han)
Det jag egentligen ville var att önska er allihopa en riktigt härlig Alla-hjärtans-dag!! Kramar

Kommentarer

Anonym sa…
Ute en dag försent förstås - alla hjärtans dag är ju som vanligt den 14! ;o) Puss ändå! Vi ses i kväll då - hoppas det inte gör nåt att lilla majaskruttan är sjuk - förkyld och hängig. Spyr kaskader så fort hon hostar, så ladda med handdukar! ;o)
Anonym sa…
Herregud! Vinterkräksjukan!!!
Anonym sa…
Kommentaren ovan gällde förståss lilla Maja.

Annars det där med att sätta sig ner och vänta tills anfallet av arbetslust går över är ju något som vi syskon kan ganska bra, tycker jag.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!