Hej fran Monastir

Hej
Vi har lyckligen kommit hit, hittat golfbanan och Internet: Men tangentbordet ar at skogen: Sa det blir fel iblqnd. Vadret var ok i dag men just nu regnar det och vi ska snart besoka baren - all included you see:
Vi har bytt rum ocksa och fâtt ett mot havet istallet for mot innergarden sâ nu ar det helt ok.
I morgon spelqr vi pa bqnqn har intill hotellet, ska bli spannqnde qtt se hur den ar. Men jqg hqr dalig kondis; maste trana upp mig rejalt till sommaren.
Det ar inte speciellt billigt att vara har, att ringa kostar 12,50 per minut, internet kostar ca 1 kr per minut.
Nu skq jag kollq erq sidor sâ hq det gott sa lange
Krqm

Kommentarer

Anonym sa…
Dina tavlor är hängda nu. Det blev bra. Jag har fotat dina alster.
Anonym sa…
Skönt att höra att ni mår bra! Ät gott och fortsätt att njuta...Här hemma är det bara bra - gruvar mig för Sthlm och det snöar idag men annars är det bra... ;) Kramkram
Anonym sa…
Var är utställningen? Vi som var i Rättvik i helgen, missade jag det?! Allt bra här med. KRAMIS

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!