nu är jag kaputt....

Har gått en lååååång promenad i snö - 2 timmar - och känner mig helt slut. Precis som batteriet i MP3-spelaren la av, kameradito annonserade att det började ta slut, ringde telefonen. Då var jag ganska trött och blev lycklig när det var R som ringde. Han skulle komma emot mig - på den svarta springaren (skotern) trodde/hoppades jag, men icke. Det blev apostlahästarna istället. Phu! Jag orkade hem i alla fall men sen blev det en störtdykning i fåtöljen, slocknade en stund faktiskt, men jag skulle behöva sova mycket mer! Så nu tar jag en paus i stolen igen!

Kommentarer

Anonym sa…
tapper du är.. rena hurtigbrittan!*S*
själv sov jag ändå idag, utan motion
Anonym sa…
Stackars dig. Jag låg i soffan med en superbra bok av Stieg Larsson.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!