Hemma igen!

Jag har verkligen mött våren! Varit först på Öland onsd-sönd och sedan Skåne (Österlen) sönd-sönd. Det är så fint där nere, körsbärsträden blommade liksom slån, raps, sippor. Bokskogen blev vackert ljusgrön under de sista dagarna också. Helt underbart! Nu är det bara att invänta samma underbara vår härhemma.
Sen har jag spelat golf och nu måste jag se till att få massage el dyl, åtminstone värktabletter för högern är överansträngd.... prippsmuskeln var det nån som sa, men det är inte sant. Dricker inte öl!
I morgon blir det nån timmes jobb igen - måste i alla fall dit och kolla nu när jag varit borta så länge.
Ögonen kliar alldeles infernaliskt, måste ha i lite 'soppa'

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt att ni är hemma igen, och till helgen får ni hålla 2-års kalas... (och då menar jag kaffet, resten får jag väl ta med mig som vanligt *S*)
Anonym sa…
Välkommen hem! Vill ha lång och innehållsrik rapport.. även det du helst vill tiga ihjäl...
Anonym sa…
Vi har saknat er. Det känns som en lång tid ni varit borta.
Hör av dig när du orkar prata - eller, ännu hellre - kom hit!
Jag kan massera prippsmuskeln
Anonym sa…
Ska bli skönt att ses i helgen! Vi har som vanligt ingen aning om hur helgen ter sig. Så bestäm snarast en tid så ser vi till att komma! Måste hinna träffa farmor också som ni förstår...
Anonym sa…
Förresten, vem håller i (3)2 års kalaset då?!
Anonym sa…
Ja, vem brukar hålla i kalasen.. =) men hembakade bullar blir det inte!!

Dom har slutat med kaffebryggarna på ClasOlle så vad vill du ha då?
Anonym sa…
Och med den nyhetstorka det är från denna bloggen, så lär vi hinna möta vintern också innan nåt nytt skrivs!
*surar*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!