bloggtorka, fototorka ....

torrt, torrt, torrt! Finns inte tillstymmelse till nåt som är värt att skriva ner just nu - eller fota! Ingen vill väl höra att jag har spelat golf (15 p), jobbat, påtat i trägårn (halvdant). Nä skittrist, det är vad det är.
I morgon ska jag i alla fall få massage och ansiktsbehandling, vara inomhus hela dagen. Naturligtvis ska det bli fint i morgon - min vanliga otur. R åker till Åland och kommer tillbaka på torsdag. Då ska jag spela kort och det ger väl inga plus i kanten.... heller!
Skitmåndag!!!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Hoppsan! Hur står det till med lilla humöret, då? Tänk på att vi ska på SPA på Hotell Dalecarlia i Tällberg i morgon. Låt inte halva den dagen förstöras av ett halvtaskigt humör. Första passet är kl 9 i morgon bitti, glöm inte det. Och vad är Chiball, förresten?
Anonym sa…
Käka en silverfisk!*S* Jag lovar att du glömmer hur tråkigt saker och ting är.. du har fullt upp att fundera över en massa saker som
* är den giftig?
* gud, så äckligt!!
* RÖR den sig därnere?
* Blir jag tjock nu?..

Njut av SPA't!!
Anonym sa…
Avundsjuk - det är vad du är! Medge det!*S*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!