Kojdag

Idag är en riktig kojdag. Jag borde fixa i rabatterna, tvätta fönster, städa, spela golf.... men det blir inget tydligen. R sover så sött på soffan, jag kliar mig i ögat och kollar in dåliga bilder (för högt ISO inställt - auto iofs - vilket ger gryniga bilder) och funderar på vad vi ska äta för mat. Jag måste väl fixa nåt själv idag! Soppa kanske? Nja, jag vet int!
Gårdagen avlöpte väl, en mycket personlig värdig begravning. Trots det sorgliga det innebar så var det en positiv (får man säga så?) upplevelse. Musiken som spelades var annorlunda, Love me tender och Forever young bl.a.
Nu ska jag lura gubben ut på en biltur - ha det!

Kommentarer

Anonym sa…
En lika dan dag här med - dåligt med både lust och ork.. men jag tog mig dock i kragen och petade ner blommorna jag köpt i jorden och sen grävde jag bort några av de milliarder maskrosor som pryder vår gräsmatta... Fick även på duk över fröna jag satte ner i jorden häromdagen...Men nu är det nog... söndag är väl vilodag om jag inte minns fel.. Kram
Anonym sa…
Det låter som en sunt utnyttjad vilodag. Du behöver fler av den sorten.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!