Mystiskt

Jag har skrivit inlägg både här på bloggen och min egen. Inläggen visas i inläggslistan men poppar inte upp på bloggen genom "Publicera"-knappen. Inte förrän jag går in på inläggslistan och väljer att kryssa i rutan framför och sedan välja Visa så poppar inlägget in på bloggen. Det gäller både här och på min egen blogg.

En kommentar jag gjorde på den här bloggen visas inte heller. Och i det fallet finns ju ingen lista, vad jag vet, som jag kan bocka i.

Någon som råkat ut för liknande?
Nu ska jag klicka på den röda "Publicera inlägg". Får se om det funkar nu.
- - - - -
Nej, det funkade inte. Jag har nu gått tillbaka till fliken "Inlägg" och .ägger till detta. Kommer att spara som utkast och sedan bocka i rutan och klicka "Visa".
- - - - -
F-n
- - - -
Fick gå fram och tillbaka några gånger. Inte förrän jag gick in på "Inlägg"-fliken och sedan klickade "Redigera inlägg", bockade i rutan och klickade "Visa" så kom inlägget fram på bloggen.
Får väl leva med förändringen *suck* men obekvämt är det.

Kommentarer

Anonym sa…
Det är datorns alkolås som slår till, syrran!*S*
Anonym sa…
Det måste vara Amé hallon och smultron, då.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!