Undrar bara hur ni har det.

Av "dotra mi" fick jag den näsvisa kommentaren att jag skriver ju inte så mycket här jag heller *skratt*. Och det håller jag ju med om. Men jag skriver desto mer i min egen blogg.

Varje dag går jag igenom allas bloggar - även lillebrors - för att se om det kommit in något nytt. Men ni visar er ju inte där heller (med några få undantag). Kom inte med att ni inte har något att skriva om. Ni är nog bara så upptagna av en mängd andra aktiviteter. Så upptagna att ni inte hinner skriva. Och så är ni fast i moment 22.

Nu ska jag inte gnälla. Jag själv gillar ju att skriva så jag prioriterar det. Och man ska ju inte skriva för att man "borde". Jag vill bara framföra att jag saknar er alla.

Hoppas ni har det bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!