Lördag och solsken igen

trots att de sagt att vi ska få regn. Nå, jag är tacksam för all sol jag kan få, men VI har faktiskt fått väldigt lite regn i sommar. Det har varit ganska kallt, men vår gräsmatta skulle växa ännu mera om det kom lite regn. Siljan är ca 20 cm lägre än normalt och så har det varit hela sommaren. Såg i tidningen att vårt grundvatten är lågt. Det är ju inte så bra. Och jag måste vattna trädgården ibland.
Shit, jag blev inte 40 miljoner rikare i dag heller - fick bara tre rätt på HarryBoy!
Hade iofs blivit glad för bara några tusenlappar. Har ju lite planer för vår sexrummare, behöver nya möbler osv.
Idag tillbringade vi förmiddagen på Palmbergs och tittade på Classic Lady-rallyt. Fikade tillsammans med M&A med barn samt deras vänner. Solsken men kall vind så det var inte så skönt ute.
Måste berätta att L har slutat med nappen, alldeles av sig själv. Duktigt gjort.
R isolerar taket, drar elrör och allt går enligt planerna. Själv semestrar jag!

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, gudarna ska veta att det är lågt grundvatten!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!