Tala är silver...

sa Brittis, och jag svarade att jag kör med guldmetoden - tystnad!
Men nu vill jag ha lite medömkan igen! Ont i en tand (kindtand) så jag kan inte tugga. Måste äta Ipren (den intelligenta värktabletten..) och den hittar faktiskt rätt så jag iaf kan sätta ihop tänderna, men inte tugga på den sidan. Har fått en akuttid hos tandläkaren kl 14 idag. Få se om det hjälper...
Idag ska sommaren börja, Rättviks kyrkbåtsroddstävling har nämligen genomförts och av tradition så brukar sommarvärmen komma. Hoppas det blir så i år också - jag ska nog vara lite ledig efter nästa vecka. Kanske jag får tid och lust med nån golfrunda också. Men först ska vi ju ha dop här, så SOMMAREN! bara kom nu!!!!!! Vi behöver vackert väder...

Kommentarer

Anonym sa…
Stackars dig med tandvärk och allt. Tur att du kan hålla tyst (;o).
Själv har jag haft huvudvärk. Undrar om det är väderomslag på gång? Till det bättre, får vi hoppas.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!