Det här går ju bra...

Verkar som det var en lätt sak att göra sig av med saker i detta forum, provar därför en till innan jag ringer till "begagnataffären" här i stan... dock ingen släktklenod - men kanske passar hos någon ändå?

En tv-bänk, länken visar något liknande - verkar som den vi har inte längre finns i sortimentet - björk, solblekt där Tv:n stått...kan ta bild om nån vill se den.... håller på den med en vecka...=)


LÄgger in bild och mått på en gång insåg jag och tillägger att länken tas bort, dom var inte värst lika inser jag... =)
B: 150 cm
D: 52 cm
H: 40 cm

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken länk???
Anonym sa…
haha...ja det var inte det mest logiska insåg jag... men klicka på rubriken.. =)
Anonym sa…
Aha...
Anonym sa…
Nej den jag har är större. Skulle behöva ha nån lite bokhylla för filmer.
Anonym sa…
Synd att jag inte hade mer att erbjuda då... hade ju kunnat gå på samma frakt...

Herregud va dammigt det var i och omkring bänken - skyller på att den står i en oanvänd del av källaren... Köps det?! ;)
Anonym sa…
Nej, idag åker den nog till miljöstationen - M Å s t E bli av med allt skräp.... /A

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!