Glad igen!

Nu har jag fått tillbaks apparaten! Med en ny hårddisk för systemet inmonterad - den gamla innehöll så mycket bilder mm att det skulle ta en evighet att tömma den, formatera och sen lägga tillbaka allt. Det här är helt OK för mig.
Jag har stoppat tillbaka kablarna - inte det enklaste ska sägas. Förstår inte varför alla anslutningar sitter på baksidan. Så ska man ställa in den i nåt trångt utrymme sen, eller först! Svårt är det iaf. Gick åt mycket svära. Sen har jag installerat litegrann och klickat runt och det verkar som om allt fungerar. Skönt!
Vi har spelat golf idag. Soligt och varmt men rejält blåsigt. Vi vann inte och fick inget pris heller men lite mat och trevlig samvaro blev det. Nu väntar sängen, jag är jättetrött!

Förresten, skicka mail till mig, min adressbok är borta!

Kommentarer

Anonym sa…
Har du alla bilderna på den gamla disken, då? Hur gör du med dem?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!