Nyttigt med lite stress?

I så fall så lever jag nyttigt just nu! Inför semesterveckan så är det en hel del jobb som ska göras, både hemma och på jobbet. I går fm var vi till Falun och köpte klickgolv till nybyggnaden. Rummen skall stå med golvvärmen på i ett par veckor innan vi kan lägga på laminatskivorna. Vi kan förstås spackla och göra allt underarbete på väggarna, men det får vänta tills vi har fått golven klara. I de nya rummen ska vi ha kalkad ek och i lilla rummet (biblioteket) så blir det ett redigt mörkt golv. Som färg på väggarna har jag ingen aning om vad vi ska välja men det är gott om tid att fundera på det.
Sen så har det varit kortspelskväll (-14,50 kr), WiMa-Cup idag (golftävling som jag/vi lyckades med också i år, vilket gör att vi även nästa år skall arrangera tävlingen.) Det var tur att jag vann, jag hade ju glömt att köpa blomma och vinflaska till segraren. I morgon ska jag spela surströmmingsgolf på kvällen, jobb först förstås.
Jag sörjer att jag inte hinner ut med kameran och ta lite färgglada höstbilder innan löven faller av. Men det blir förhoppningsvis fler höstar.

Kommentarer

Anonym sa…
Herregud vad du stressar! Coola ner, syrran!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!