Samos

Nu har jag varit pa samos sen lordagen! Det ar en underbar island (saknar de sista bokstaverna i alfabetet) och himlen ar klarbla varje dag. Egeiska havet ar lite kallare an Andamon sea men vattnet ar klart och vackert och fiskarna pickar pa mina ben nar jag badar. Vi har det som sagt underbart och ar nog vackert roda nar vi kommer hem. Men det gor val inget.
Idag har vi suttit har vid hamnen, druckit neskaffe (starkt) och atit Jims special - en glassdrink som man blev riktigt matt pa. Undrar hur jag ska fa i mig maten i kvall?
Morgondagen blir den sista - vi kommer hem pa lordag - kan inte pasta att jag langtar speciellt mycket aven om jag hort att det ar forhallandevis varmt i gamla Sverige. Men vi har sakert 30 grader har.
Ha det gott sa lange - och Brittis, ta det lugnt med whiskyn!

Kommentarer

Anonym sa…
Det blir ingen mer whisky för mig - tror jag.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!