Tillbaka på plan

nu har vi varit hemma i mindre än ett dygn och det känns precis som vanligt. Visst saknar jag solen, badet och att göra ingenting men jag har hunnit med att ladda in mer än 400 bilder i datorn, varit på styrelsemöte, jobbat några timmar och förutom att göra frukost har jag bestämt dagens rätt - fullkornspasta med ädelost, broccoli och kassler. Det jag kommer att sakna är väl bordsdrycken. Jo, jag har också packat upp resväskan (min) och stoppat tvätten i maskinen. Tycker själv att jag varit ganska effektiv.
Gruvar mig lite för att ta hand om bilderna och göra nåt av dem, scrapbooking?, dvd för tv-visning? Eller också blir det som vanligt - lagrade på hårddisken i all evighet.

Kommentarer

Anonym sa…
välkommen hem!
Anonym sa…
Varför inte testa http://www.gordinegenbok.se/index.jsp ?
Ett brasätt att samla semesterminnen och korta berättelser.
Inte dyrt heller.
Ha det så kul i några timmar!!
Anonym sa…
har nog tänkt att göra det! tack för adressen
/Inger
Anonym sa…
"Min egen bok" skulle nog inte bli så glad just nu.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!